Hotel ARA is geopend!

_________________________________________________________________________________

Vergaderingen & bijeenkomsten

Houd er rekening mee dat wij u vanaf 25 september vragen om een geldige QR code!

Wij faciliteren graag uw vergadering of bijeenkomst.

  • Onze zaalopstellingen zijn aangepast op 1,5 meter afstand zodat u veilig en vertrouwd kunt vergaderen. Onze salesmedewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u door. Neem contact op via telefoonnummer +31 (0) 78 623 17 80

____________________________________________________________________________

Overnachten

  • Met ingang van zaterdag 06 november zullen wij ook al onze hotelgasten vragen om hun QR- code te laten scannen bij het ontvangst, zonder geldige QR code is overnachten niet mogelijk.
  • Ons restaurant is gesloten, u kunt ontbijt en diner gebruiken op uw hotelkamer.

Eten & Drinken

Houd er rekening mee dat wij u vragen om een geldige QR code.

Ons restaurant is momenteel gesloten, hotelgasten kunnen gebruik maken van ontbijt en diner op de hotelkamer.

Reserveren kan via info@hotelara.nl of 078-6231780. 

 

 


Veilig en vertrouwd verblijf

Houd er rekening mee dat wij u vragen om een geldige QR code!

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en onze werknemers
  • Een mondkapje is verplicht wanneer u niet aan tafel zit
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen 

Kan ik reserveren voor het terras of restaurant?
Ons restaurant is momenteel gesloten.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Tussen 17.00 en 21.00 is het mogelijk om diner te laten bezorgen op uw kamer.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Zwembad en fitness zijn geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een elektrische fiets huren bij het hotel?
Het is mogelijk om een elektrische fiets of scooter te huren.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is mogelijk volgens de voorwaarden in de bevestingsmail van uw boeking.