Hotel ARA is geopend

Van der Valk Hotel ARA is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel ARA.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar

  • Het restaurant is geopend met een gelimiteerde bezetting.
  • Wij hanteren een gescheiden ingang en uitgang van het restaurant.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via bijzettafels waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Alle faciliteiten zijn geopend behalve de wellness en de fitnessruimte

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Het is mogelijk om een (electronische) fiets te huren.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is mogelijk volgens de voorwaarden in de bevestingsmail van uw boeking.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dat is mogelijk. De boeking is eenmalig te wijzigen.