Hotel ARA is geopend

Per 15 december gelden de volgende maatregelen: 

Hotelgasten zijn nog steeds welkom bij Hotel ARA! Alle faciliteiten in ons hotel zijn gesloten. Gezien de aangescherpte maatregelen mogen wij helaas geen gasten in ons restaurant ontvangen, bezorging van maaltijden is wel mogelijk. Ontbijt en diner (beperkte kaart) kunnen worden besteld en deze worden bezorgd tot aan uw kamer. Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen en kijken ernaar uit u te verwelkomen! 

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen

_________________________________________________________________________________

Vergaderingen & bijeenkomsten

Wij faciliteren graag uw vergadering of bijeenkomst tot maximaal 30 personen!

  • Onze zaalopstellingen zijn aangepast op 1,5 meter afstand zodat u veilig en vertrouwd kunt vergaderen. Onze salesmedewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u door. Neem contact op via telefoonnummer +31 (0) 78 623 17 80
  • Wij serveren een werklunch in de (vergader)zaal om het maximale aantal van 30 personen per zaal te kunnen waarborgen. 

____________________________________________________________________________

Hotelfaciliteiten

Onze hotelfaciliteiten zijn gesloten!

  • In verband met mogelijk bron- en contactonderzoek zijn wij verplicht een aantal vragen te stellen aan al onze gasten. Gezien het aantal vragen die wij moeten stellen, kan het inchecken langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen vriendelijk uw begrip hiervoor. 
  • Hotelgasten zijn welkom om via onze bezorgservice ontbijt en diner te bestellen om te nuttigen op de hotelkamer. 
  • Onze fitness zaal is gesloten. 
  • Ons zwembad en onze sauna zijn gesloten.
  • Het is verplicht om in publieke ruimtes mondkapjes te dragen.

Eten & Drinken

Ons terras is afhankelijk van de weersomstandigheden dagelijks geopend van 12.00 tot 18.00.

Reserveren kan via info@hotelara.nl of 078-6231780. 

Hotelgasten kunnen ontbijt, lunch en diner laten bezorgen op de hotelkamer.

  • Als hotelgast kunt u uw ontbijtpakket laten bezorgen en nuttigen op uw kamer.
  • Als hotelgast kunt u uw diner laten bezorgen tussen 17.00 en 20.00 en nuttigen op uw kamer.
  • Tussen 12.00 en 22.00 kunnen dranken worden afgehaald, alcoholische dranken mogen worden geschonken tot 20.00.

 

 


Veilig en vertrouwd verblijf

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen 

Kan ik reserveren voor het terras?
Reserveren voor ons terras kan via info@hotelara.nl of 078-6231780.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
U kunt onbijt en diner bestellen en laten bezorgen en op uw hotelkamer nuttigen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Alle hotelfaciliteiten zijn gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een elektrische fiets huren bij het hotel?
Het is mogelijk om een elektrische fiets of scooter te huren.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is mogelijk volgens de voorwaarden in de bevestingsmail van uw boeking.